[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″ custom_margin=”2px|auto||auto||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.1″]
Indkaldelse til ordinær generalforsamling.
Torsdag den 13. maj 2021 ca. kl. 11.00 (dvs. efter Vandværkets generalforsamling på Gjerrild Vandrerhjem.)
Dagsorden
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning (som drøftes og sættes til afstemning)
- Fremlæggelse af revideret regnskab og godkendelse heraf
- Fremlæggelse af budget og kontingent for kommende år og godkendelse heraf
- Indkomne forslag (indsendes senest 29.april pr. mail). Bestyrelsen foreslår en forhøjelse fra 600 kr. til 700 kr. – set i lyset af forventede større omkostninger til etablering af vejbump m.v. i de kommende år.
- Beslutning om antal medlemmer i bestyrelsen.
- Valg (se vedtægternes § 16 og 17):
- Formand (vælges i ulige år): Preben larsen – er indstillet på genvalg.
- Kasserer (vælges i lige år).
- Bestyrelsesmedlemmer: 2 er på valg i ulige år: Käthe Fogh og Gert Otkjær (valgt i 2020 for 1 år i s f Poul Christensen) – begge er indstillet på genvalg.
- Bestyrelsessuppleanter: 1 suppleantpost er vakant, og der skal vælges en for 2 år.
- Revisorer: Kirsten Bertelsen er på valg – er indstillet på genvalg. Hun blev i 2020 valgt for 1 år i stedet for John Jørgensen, som ikke er grundejer mere. Erik Svendsen blev genvalgt for 2 år i 2020 og er ikke på valg.
1 revisorsuppleant (vælges hvert år) er vakant og ny skal vælges.
- Eventuelt
NB! NB! Hvis generalforsamlingen på grund af COVID-19 ikke kan afholdes ved medlemmernes fysiske fremmøde, så afholdes generalforsamlingen samme dag kl. 11.00 digitalt på internettet over Microsoft Teams. Der sendes mail til alle med link til mødet.
Venlig hilsen
Gjerrild Nordstrands Grundejerforening
Bestyrelsen
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]